Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel makkelijk. U gaat naar het product van uw keuze en plaatst deze in uw winkelwagentje door middel van de grote button ‘in winkelwagentje’. U kunt vervolgens verder winkelen of verder gaan in het bestelproces. Om verder te gaan in het bestelproces klikt u rechtsboven op uw winkelwagentje. Als de bestelling compleet is, doorloopt u de volgende stappen: gegevens invoeren, betalen en vervolgens afronden. Aan het einde van stap ‘afronden’, is de bestelling definitief en kunt u niets meer wijzigen. U krijgt een orderbevestiging per e-mail als de bestelling gelukt is.
Wij hergebruiken al ons verpakkingsmateriaal. Uw bestelling kan dus in een hergebruikte doos worden verzonden.
Hoe vind ik het juiste product?
U kunt een product op meerdere manieren vinden. Zo kunt u via de categorieën aan de bovenkant bij de juiste uitvoering komen. Vervolgens kunt u via de linkerzijde de categorieën en filters verfijnen. Mocht u het product dan nog niet hebben kunnen vinden, dan kunt u altijd via de zoekbalk bovenin uw product zoeken. Hier kunt u een artikelnummer, naam of categorie invullen om u te helpen zoeken.
Heeft u nog niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact op met de winkel, dan helpen we u altijd met zoeken!
E-mail: webshop@lodgelife.nl
Telefoon: 0181 – 745017
Live-chat: ma-vrij bereikbaar van 8:30-17:00
Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
Als u tijdens het bestelproces voor de optie ‘afhalen in de winkel’ heeft gekozen, wordt er na het afronden van de bestelling telefonisch contact met u opgenomen voor het maken van een afhaalafspraak. U kunt zelf ook altijd contact met ons opnemen via 0181 - 74 50 17.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Als u het bestelproces heeft afgerond, kunt u uw bestelling niet meer wijzigen via de webshop. Mocht u toch iets willen wijzigen, kunt u contact opnemen met de winkel. Wanneer de bestelling is verstuurd kunnen wij helaas niets meer wijzigen.
E-mail: webshop@lodgelife.nl
Telefoon: 0181 – 745017
Live-chat: ma-vrij bereikbaar van 8:30-17:00
Ik heb een vraag over een product.
Op onze productpagina’s vindt u informatie over een product. Zo vindt u hier de productafbeelding(en), productomschrijving, producteigenschappen, actuele levertijden en prijsinformatie. Wanneer mogelijk proberen we de productinformatie altijd aan te vullen met handige informatie.
Het kan natuurlijk voorkomen dat u toch nog een vraag heeft over het product. U kunt dan altijd contact opnemen met de winkel via e-mail, telefoon of de live-chat op de website:
E-mail: webshop@lodgelife.nl
Telefoon: 0181 – 745017
Live-chat: ma-vrij bereikbaar van 8:30-17:00
Kan mijn bestelling als cadeautje worden ingepakt?
Natuurlijk! U kunt accessoires mooi in laten pakken door ons. Het product mag dan niet groter dan 40 cm breed, 30 cm hoog en 30 cm diep zijn. Alleen op deze manier kunnen de cadeautjes goed worden ingepakt, zodat deze niet beschadigen tijdens transport.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:
- iDeal
- Mastercard
- VISA
- Maestro
- Bancontact
Kan ik achteraf betalen?
Helaas is het bij ons nog niet mogelijk om achteraf te betalen. U kunt uw bestelling wel altijd in de winkel afhalen, en deze vervolgens pas in de winkel bij afhalen betalen.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
De prijzen op de webshop zijn allemaal inclusief 21% BTW.
Kan ik een kopie van mijn factuur krijgen?
U kunt altijd een kopie van uw factuur krijgen. Neem contact op met de winkel via e-mail of telefoon en vermeld daarbij uw ordernummer of adresgegevens. Wij zoeken dan de factuur op in ons systeem en sturen u de kopie per e-mail toe.
Kan ik een aanbetaling doen i.p.v. in 1 keer het bedrag betalen?
Accessoires:
Accessoires dient u in de winkel of op de webshop direct af te rekenen. Het is niet mogelijk om een aanbetaling te doen.
Meubels:
- Als u een meubel in de showroom of via de webshop koopt die op voorraad is in ons magazijn, dient u deze in één keer af te rekenen omdat deze direct naar u verzonden kunnen worden.
- Als u een meubel koopt in onze showroom die niet op voorraad is en wij voor u moeten bestellen, kunt u een deel aanbetalen in de winkel. De rest van het bedrag kunt u bij afleveren (van te voren) in de winkel betalen of u kunt het bedrag overmaken per bank. Pas wanneer het volledige bedrag is overgemaakt, kunnen wij een bezorgafspraak maken.
- Als u een meubel via de webshop koopt die niet op voorraad is en wij voor u moeten bestellen, kunt u kiezen om het bedrag in 1 keer te betalen of een aanbetaling te doen van 10%. In dit geval moet u contact met ons opnemen via de mail, telefonisch of via de live-chat op de website. Wij kunnen dan een handmatige order voor u aanmaken. Wanneer de aanbetaling van 10% is gedaan, kunnen wij uw meubel bestellen. Het resterende bedrag maakt u naar ons over wanneer uw meubel bij ons binnen is, om vervolgens een bezorgafspraak in te plannen.
E-mail: webshop@lodgelife.nl
Telefoon: 0181 – 745017
Live-chat: ma-vrij bereikbaar van 8:30-17:00
Wat is de levertijd van producten?
Accessoires:
Als u de bestelling op werkdagen voor 16:00 besteld, wordt deze dezelfde werkdag nog verzonden.
De levertijd zal dan 1-2 werkdagen zijn. Tijdens de SALE kan dit langer duren, houd hier rekening mee!
Meubelen:
Voor meubelen wordt er een bezorgafspraak met u gemaakt nadat u het item heeft besteld. De verzendkosten zijn:
- Meubels boven de €499 worden gratis verzonden in Nederland
- Meubels boven de €750 worden gratis verzonden naar België
- Sale meubels worden niet gratis verzonden
- Kleinmeubelen worden altijd gratis verzonden
Wat zijn de verzendkosten?
Accessoires:
Als u een bestelling boven de €50 plaatst, zal uw bestelling gratis worden verzonden.
Voor alle bestellingen onder de €50, wordt er €3,95 aan bezorgkosten gerekend.
Wij verzenden ook naar België, als u een bestelling plaatst boven de €75, zal uw bestelling gratis worden verzonden. Voor alle bestellingen onder de €75, wordt er €7,95 aan bezorgkosten gerekend.
Kleinmeubelen:
Bestelling onder de €250 in Nederland hebben €25 verzendkosten. Bestellingen boven de €250 worden gratis verzonden.
Voor België geldt: voor een bestelling onder de €500 betaalt u €60 verzendkosten. Bestellingen boven de €500 worden gratis verzonden.
Meubelen:
Nederland: Bij een bestelling vanaf €750 wordt uw bestelling gratis bezorgd. Onder de €750 zijn de bezorgkosten €75.
België: Bij een bestelling vanaf €750 wordt uw bestelling gratis bezorgd. Onder de €750 zijn de bezorgkosten €100.
Sale meubelen:
Tijdens de SALE periode hanteren wij de SALE voorwaarden voor onze (SALE) meubels.
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
U kunt uw bestelling bij het door u opgegeven adres laten bezorgen. Ook kunt u er voor kiezen om de bestelling bij een PostNL afhaalpunt te laten bezorgen. U kunt dit aangeven bij de opmerkingen bij het bestelformulier door het PostNL-afhaalpunt te benoemen.
Wij bezorgen niet in winkels.
Kan ik mijn bestelling ook ’s avonds laten bezorgen?
Het is op dit moment nog niet mogelijk om uw bestelling ’s avonds te laten bezorgen. We hopen dit in de toekomst wel aan te kunnen bieden.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?
Als u niet thuis bent op het moment van bezorgen dan zal het pakket de volgende dag nog een keer worden aangeboden, of bij de buren worden afgeleverd. Gaat het om meubelen, dan zal er een nieuwe bezorgafspraak worden gemaakt. Hier zullen extra kosten aan verbonden zijn.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Accessoires:
Zodra uw bestelling bij ons het magazijn verlaat, krijgt u van ons een e-mail met een Track & Trace code. Met dit nummer kunt u uw zending via de website van PostNL volgen. Brievenbuspakketjes kunnen helaas niet gevolgd worden.
Meubelen:
Als de bestelling uit meubelen bestaat, wordt er door de transporteur met u een bezorgafspraak gemaakt. De transporteur zal u op de hoogte stellen als hij de meubelen naar u toe brengt.
Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen?
Accessoires:
U kunt zelf een afleverdatum bepalen als u geregistreerd bent bij PostNL. U kunt dit doen op de website van PostNL: mijnpakket.postnl.nl/register
Meubelen:
Er wordt door de transporteur een afspraak met u ingepland wanneer de meubels bezorgd worden.
Word ik geïnformeerd als de levertijden veranderen?
Als de levertijden veranderen zullen wij u per telefoon op de hoogte stellen. Mocht u dit telefoontje gemist hebben, dan zal er een e-mail naar u worden gestuurd.
Wat gebeurt er als ik producten bestel met verschillende levertijden?
Als u producten met verschillende levertijden besteld, zal hetgeen wat al op voorraad is eerder naar u worden verzonden. U wordt op de hoogte gehouden van de levertijden van de overige producten.
Leveren jullie in het buitenland?
Wij leveren op dit moment in Nederland en België via PostNL. Zodra de bestelling verzonden is krijgt u van ons een e-mail met daarin de Track & Trace code. Hiermee kunt u uw bestelling van begin tot eind volgen.
Wilt u een bestelling naar een ander land verzenden? Neem contact met ons op.
Heeft u problemen met bestellen? Neem dan contact op via de telefoon, e-mail of de live-chat op onze website. Wij helpen u dan graag verder.
E-mail: webshop@lodgelife.nl
Telefoon: 0181 – 745017
Live-chat: ma-vrij bereikbaar van 8:30-17:00
Mijn geleverde bestelling is incompleet. Wat nu?
Als uw bestelling incompleet is geleverd kunt u het beste contact opnemen met onze winkel. Aan de hand van uw ordernummer en/of adresgegevens kunnen we uw bestelling achterhalen. We sturen de overige artikelen kosteloos naar u op.
Let op: het kan soms voorkomen dat artikelen onverhoopt toch een langere levertijd hebben. Wij proberen u daar tijdig van op de hoogte te stellen om teleurstelling te voorkomen.
E-mail: webshop@lodgelife.nl
Telefoon: 0181 – 745017
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Accessoires:
Accessoires kunt u binnen 14 dagen terugsturen naar onderstaand adres. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening.
LodgeLife Spijkenisse
Pascalweg 1
3208 KL Spijkenisse
Nederland
Meubelen:
Het retourneren van meubelen gaat altijd in overleg. Als de meubelen geretourneerd worden zal hier een afhaal afspraak voor worden gemaakt. Let op! Hier zijn altijd kosten aan verbonden.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
U kunt uw aankoop binnen 14 dagen bij ons annuleren. Dit kan alleen via een e-mail naar info@lodgelife.nl!
Wanneer de order al is verzonden of het item is al bij u bezorgd, kunt u onze retourprocedure aanhouden.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Als u een bestelling wilt retourneren zijn de kosten voor het terugsturen voor uw eigen rekening. U kunt natuurlijk altijd uw bestelling kosteloos in de winkel retourneren.
Mocht het ontvangen artikel (accessoires) beschadigd of kapot zijn, dan zullen wij de kosten voor het terugsturen vergoeden. Wij vragen u van te voren foto's te sturen, met een korte omschrijving en het ordernummer naar: info@lodgelife.nl
Hoe lang duurt het tot mijn betaling is teruggestort?
Nadat de bestelling bij ons terug ontvangen is, betalen wij zo spoedig mogelijk het betaalde bedrag terug. De gebeurt op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt tenminste binnen 14 dagen.
De verzendkosten voor het retourneren van de bestelling zij voor eigen rekening, m.u.v. schade. Mail ons foto's van het item die beschadigd is, zodat wij dit kunnen beoordelen.
Op welke rekening wordt mijn betaling teruggestort?
Het bedrag van de bestelling zal op dezelfde rekening, waar het oorspronkelijke bedrag van is afgeschreven, worden teruggestort. Het is niet mogelijk dit te wijzigen.
Kan ik een artikel terugbrengen in de winkel?
Ja, dit kan altijd! Als u een artikel terugbrengt in de winkel worden hier geen kosten voor in rekening gebracht.
Betalingen die online hebben plaatsgevonden worden op dezelfde rekening, waar het oorspronkelijke bedrag van is afgeschreven, teruggestort.
Mocht u iets willen omruilen, neem dan altijd eerst contact op met de winkel. De winkel kan dan alvast een vervangend artikel voor u klaarleggen.
E-mail: webshop@lodgelife.nl
Telefoon: 0181 – 745017
Kunnen alle artikelen altijd geretourneerd worden?
Online gekochte artikelen (accessoires) mogen altijd binnen 14 dagen geretourneerd worden, als deze in de originele verpakking zit en onbeschadigd is. Op sale items kunnen wij helaas geen geld terug geven. U zult dan een tegoedbon van ons krijgen om te besteden op de webshop of in de winkel.
Op een aantal artikelen gelden wel een paar voorwaarden:
Cosmetische artikelen (zoals douchegel, zeep en geurstokjes) mogen alleen geretourneerd worden mits deze nog dicht gesealed zitten in een originele verpakking wegens hygiëne.
Mogen sale items worden geretourneerd?
U mag sale artikelen binnen 14 dagen retourneren. Op deze items wordt geen geld teruggegeven. U zult het bedrag terug krijgen in de vorm van een tegoedbon. Die u zowel in de winkel als op de webshop kunt inleveren.
Hoe lang heb ik garantie op een product?
Op meubels geldt een garantietermijn van drie jaar. Voor alle overige producten geldt een garantietermijn van één jaar. Afgeprijsde accessoires en meubels en showmodellen hebben geen garantie en mogen niet worden geruild. De garantie is niet geldig op de stof.
Heb je een klacht over een meubel en valt deze onder de garantie? Neem dan contact op met de Customer Service: contact_us@riviera-maison.nl
Mijn product is defect? Wat nu?
Als een artikel van je bestelling beschadigd is aangekomen, stuur dan een mail naar onze Customer Service contact_us@riviera-maison.nl, binnen 48 uur na ontvangst. Vermeld in deze mail je ordernummer en een foto van het beschadigde artikel. Zonder deze gegevens kunnen we je verzoek niet in behandeling nemen! Onze Customer Service zal na ontvangst van je e-mail reageren met de verdere instructies.
Kunnen artikelen gekocht in een Rivièra Maison winkel (of bij de Rivièra Maison webshop) ook bij jullie worden teruggebracht?
Artikelen die gekocht zijn bij een Rivièra Maison winkel, kunnen alleen bij hun eigen winkels worden geretourneerd. LodgeLife is een Platinum dealer van Rivièra Maison, daarom accepteren wij alleen artikelen die in onze eigen winkel of online shop zijn gekocht.
Zijn alle items die op de webshop staan ook beschikbaar in de winkel?
Nee, ons magazijn voor de online weborders staat helemaal los van de voorraad in de winkel. Het kan dus zo zijn dat we andere items in de winkel hebben dan op de webshop.
Als u iets vanuit de winkel wilt afhalen, kunt u bellen naar 0181-745017.
Wat is het adres van de winkel?
Het adres van de winkel is:
LodgeLife Spijkenisse
Lucebertstraat 76
3202 SW Spijkenisse
Nederland
E-mail: webshop@lodgelife.nl
Telefoon: 0181 – 745017
Live-chat: ma-vrij bereikbaar van 8:30-17:00
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
Als u tijdens het bestelproces voor de optie ‘afhalen in de winkel’ heeft gekozen, kunt u uw bestelling op werkdagen na 15:00 ophalen in de showroom.
Kan ik een artikel terugbrengen in de winkel?
U kunt een artikel altijd terugbrengen naar de winkel! Als u een artikel terugbrengt in de winkel worden hier geen kosten voor in rekening gebracht.
Betalingen die online hebben plaatsgevonden worden op dezelfde rekening, waar het oorspronkelijke bedrag van is afgeschreven, teruggestort.
Mocht u iets willen omruilen, neem dan altijd eerst contact op met de winkel. De winkel kan dan alvast een vervangend artikel voor u klaarleggen.
E-mail: webshop@lodgelife.nl
Telefoon: 0181 – 745017
Live-chat: ma-vrij bereikbaar van 8:30-17:00
Kunnen artikelen gekocht in een Rivièra Maison winkel ook bij jullie worden teruggebracht?
Artikelen die gekocht zijn bij een Rivièra Maison winkel, kunnen alleen bij hun eigen winkels worden geretourneerd. LodgeLife is een Platinum dealer van Rivièra Maison, daarom accepteren wij alleen artikelen die in onze eigen winkel of online shop zijn gekocht.
Welke betaalmogelijkheden zijn er in de winkel?
U kunt in de winkel op de volgende manieren betalen:
- Contant
- Pin
- Visa
- Mastercard
- Cadeaubonnen van LodgeLife (Let op: wij accepteren geen Rivièra Maison giftcards)
Wat zijn de openingstijden van de winkel?
De openingstijden van de winkel zijn:
Maandag: gesloten*
Dinsdag: 9:30 – 17:30
Woensdag: 9:30 – 17:30
Donderdag: 9:30 – 17:30
Vrijdag: 9:30 – 17:30
Zaterdag: 9:30 – 17:00
Zondag: 12:00 – 17:00
Hoe vaak komt er een nieuwe collectie uit?
Rivièra Maison brengt vier keer per jaar een nieuwe collectie uit: Spring, Summer, Autumn en Winter. Als u ingeschreven staat voor de nieuwsbrief, wordt u automatisch op de hoogte gebracht van de nieuwe collecties.
Naast Rivièra Maison verkopen wij ook andere merken. Het merendeel van deze merken heeft twee collecties: Spring/Summer en Autumn/Winter. Neem eens een kijkje in de winkel of op de webshop en laat u inspireren! Als u ingeschreven staat voor de nieuwsbrief, zal u ook hiervan op de hoogte worden gebracht.
Hoe kan ik informeren of een product in de winkel verkrijgbaar is?
Op de webshop wordt online vermeld of het artikel op voorraad is. Als het artikel op voorraad is, is het vaak ook aanwezig in de winkel. U kunt dan contact opnemen met de winkel om de voorraad de controleren en vervolgens het artikel te reserveren.
Ook kunt u online de bestelling plaatsen via de webshop. U kiest dan vervolgens voor de optie 'afhalen in de winkel'. Het item zal dan klaargezet worden.
Kunnen de hoezen van mijn bank of stoel gewassen worden?
U kunt bijna alle hoezen koud wassen en vervolgens kort centrifugeren. Wij adviseren om uw hoezen niet in de droger te doen. Een katoenen of linnen hoes krimpt altijd, ongeveer 3 tot 5%, ook al is de stof voorgewassen. Wij raden u aan om de hoezen als ze nog vochtig zijn om het meubel te doen omdat de stof dan iets meer meetrekt en u de krimp enigszins beperkt. Houdt u er rekening mee dat alle hoezen van de East Coast collectie een anti-vlek behandeling hebben ondergaan bij de fabrikant en dat deze verdwijnt na het wassen.Let op! Indien een hoes niet gewassen moet worden zal er in het label een melding staan. Deze hoezen kunt u alleen reinigen via een stomerij.
Kan het bestek, servies en glaswerk in de vaatwasser gereinigd worden?
Op de artikelen wordt door middel van een sticker (of via de bodem op het keramiek) aangegeven of het artikel vaatwasser bestendig is. Echter, voor het beste resultaat zullen we u altijd aanraden om de artikelen met de hand af te wassen.
Welke merken verkopen jullie?
Wij zijn de eerste Platinum Dealer van Rivièra Maison en verkopen daarom grotendeels Rivièra Maison! Wij verkopen echter ook hele leuke andere merken om ons assortiment compleet te maken:
- Silk-ka zijden bloemen & planten
- Still Collection potten, vazen & lampen(kappen)
Verkoopt LodgeLife cadeaubonnen?
Wij hebben onze eigen LodgeLife cadeaubonnen. Deze komen in vaste bedragen van 10, 15, 25 en 50 euro. De bonnen kunnen samen bijna elk mogelijk bedrag worden. U kunt de cadeaubonnen helaas nog niet online in onze webshop kopen of inleveren. U kunt deze wel afhalen door contact op te nemen met de winkel!
Telefoon: 0181 – 745017
Andere cadeaubonnen (VVV, Rivièra Maison, etc) kunnen niet bij ons worden ingeleverd.
Kunnen cadeaubonnen gekocht in de winkel ook online worden uitgegeven?
Helaas is het nog niet mogelijk om de gekochte cadeaubonnen in de webshop uit te geven. Wij hopen u in de toekomst daar beter mee van dienst te kunnen zijn.
Kunnen er andere cadeaubonnen ingeleverd worden bij LodgeLife?
LodgeLife heeft haar eigen cadeaubonnen en daarom kunnen wij helaas geen andere cadeaubonnen accepteren (VVV, Rivièra Maison, etc). Andersom kunnen er ook geen LodgeLife cadeaubonnen bij de Rivièra Maison winkels worden ingeleverd.
Heeft LodgeLife een spaarsysteem?
Wij hebben een spaarsysteem in de vorm van stempels. Bij elke 10 euro die u besteed aan meubels of accessoires (acties/aanbiedingen/sale uitgezonderd) krijgt u van ons één stempel. Een volle stempelkaart bestaat uit 20 stempels, maar de eerste krijgt u van ons. U hoeft er dus nog maar 19 te sparen. Een volle spaarkaart is weer 10 euro waard en kunt u bij elk bedrag weer inleveren.
De spaarkaarten zijn helaas nu alleen nog in de winkel te verkrijgen en te besteden. Wij hopen dit in de toekomst beter te kunnen aanbieden.
Als u uw online bestelling in de winkel komt afhalen, kunt u hier uiteraard wel onze stempels op krijgen.
Krijg ik stempels op mijn online bestelling?
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om stempels te ontvangen op uw online bestelling. Ook is het niet mogelijk om uw volle spaarkaart in de webshop in te leveren. Wij hopen dit in de toekomst beter aan u te kunnen aanbieden.
U kunt wel stempels krijgen op uw online bestelling, als u het pakketje komt afhalen in de winkel.
Voor meer informatie kunt u altijd even een berichtje sturen of bellen naar de winkel!
E-mail: webshop@lodgelife.nl
Telefoon: 0181 – 745017
Kan het Rivièra Maison spaarsysteem ook gebruikt worden bij LodgeLife?
Rivièra Maison heeft een eigen spaarsysteem dat niet bij LodgeLife kan worden gebruikt.
Heeft LodgeLife een nieuwsbrief?
Ja, natuurlijk! U kunt zich via de webshop inschrijven op de nieuwsbrief. Wij zullen u dan op de hoogte houden van leuke acties en aanbiedingen bij LodgeLife.
Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?
U kunt zich uitschrijven voor de nieuwsbrief via uw account. Hier kunt u ook uw adresgegevens aanpassen.
Doet LodgeLife ook mee met de acties van Rivièra Maison?
LodgeLife doet aan veel acties van Rivièra Maison mee. Daarnaast bieden wij ook nog andere leuke acties en aanbiedingen. Houd de webshop in de gaten of schrijf u in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te worden gehouden van leuke acties en aanbiedingen.
Heeft LodgeLife andere acties dan Rivièra Maison?
Ja, wij hebben zeker ook nog andere acties en aanbiedingen. Schrijf u in voor de nieuwsbrief of neem eens een kijkje op de webshop of in de winkel om op de hoogte te worden gehouden.
Hoe kan ik op de hoogte worden gehouden van acties en aanbiedingen?
U kunt zich op onze LodgeLife nieuwsbrief abonneren via de webshop van Lodgelife. Daarnaast kunt u onze social media kanalen volgen, hier delen wij alle acties, nieuwe collecties etc.
Neem ook eens een kijkje in de winkel! We proberen u altijd weer te inspireren met prachtige meubels en de mooiste accessoires.